Expert en Metodologia de l'Espanyol com a Llengua Estrangera

On-Line

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • T’introdueix en les metodologies didàctiques de l’ELE per tal que treguis partit de la situació privilegiada de l’espanyol a nivell internacional
  • Quadre docent de gran qualitat i experiència, que compta amb els autors de materials d’ELE de més prestigi a Espanya
  • Forma part d’un Postgrau pioner en la seva disciplina, que segueix innovant amb noves eines didàctiques que empraràs en el teu dia a dia professional
Presentació

Avui en dia, l’espanyol és la segona llengua de comunicació internacional. A causa de la seva expansió internacional, el seu valor com a recurs econòmic i la importància demogràfica dels castellanoparlants, vivim un gran augment de la demanda de professors d’Espanyol com a Llengua Estrangera (ELE), a nivell espanyol i internacional.

El programa d’Expert en Metodologia de l’Espanyol com a Llengua Estrangera de la Universitat de Barcelona està dissenyat i impartit per experts de reconegut prestigi, en el marc de la Universitat pionera i referent en aquest camp. Et dota de la capacitat necessària per desenvolupar amb autonomia la tasca docent, familiaritzant-te amb les qüestions metodològiques relacionades amb l’ensenyament de l’ELE.

Amb una experiència de més de 20 anys, aquest programa ha format centenars de professionals, molts dels quals actualment poden formar part de la plantilla docent de prestigiosos centres com els diferents Instituts Cervantes repartits per tot el món, o els departaments d'espanyol d'universitats d'EUA, Europa, Àsia i Àfrica.

Acreditació acadèmica
Expert en Metodologia de l'Espanyol com a Llengua Estrangera per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 15 crèdits ECTS.