Expert en Nutrició i Salut en Oncologia

02 maig 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Orientat a la pràctica especialitzada en oncologia, un repte creixent per als professionals de la salut
  • Experts de primer nivell, combinant docents de la Universitat de Barcelona i de diferents hospitals referents
  • Aprofundeix en la interacció de la dieta amb la genètica, el tractament oncològic i el maneig del pacient crònic

Presentació

La incidència del càncer podria augmentar en un 50% l’any 2020, amb 15 milions de nous casos. Entre els pacients oncològics té especial rellevància la valoració del seu estat nutricional, per això, és important oferir-los un diagnòstic nutricional adequat i tenir en compte la nutrició al llarg del tractament.

Aquest curs aprofundeix en aquests aspectes de la relació entre la nutrició i l’oncologia, tractant la interacció de la genètica amb la dieta, preparant-te per participar en equips que atenen pacients crònics i promovent, en general, una gastronomia saludable.

Acreditació acadèmica

Expert en Nutrició i Salut en Oncologia per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 16 crèdits ECTS.