Expert en Nutrició i Salut en Trastorns Mentals

02 maig 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Orientat a la pràctica especialitzada en la influència de la nutrició en la salut mental.
  • Experts de primer nivell, combinant docents de la Universitat de Barcelona i de diferents hospitals referents.
  • Aprofundeix en les necessitats nutricionals específiques en els trastorns mentals i la cronicitat, tenint en compte la interacció amb la genètica.

Presentació

L’estil de vida, i específicament la nutrició, influeix en la salut de les persones amb trastorn mental. L’alimentació es relaciona amb alguns trastorns mentals i, alhora, el comportament alimentari pot tenir dimensions patològiques.

Aquest curs aprofundeix en aquesta relació entre la nutrició i la salut mental, alhora que tracta la interacció de la genètica amb la dieta i la seva personalització et prepara per participar en l’atenció sanitària dirigida a la cronicitat i promoure una educació alimentària i assessorament d’una alimentació saludable.

Acreditació acadèmica

Expert en Nutrició i Salut en Trastorns Mentals per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 16 crèdits ECTS.