Expert en Practitioner en Programació Neurolingüística (PNL)

Modalitat Presencial

Tipologia:
Curs d'especialització
Crèdits:

Preu:
1.970 *
Idioma:
Inici curs:
08 abril 2016
Final curs:
11 juny 2016
Horari:

Divendres de 17:00h a 22:00h i dissabte de 9:00h a 14:00h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Única formació en PNL avalada a nivell universitari: titulació atorgada per la Universitat de Barcelona.
  • Avalat i acreditat per l'Associació Espanyola de Programació Neurolingüística (AEPNL).
  • L'expert inclou el primer nivell de formació en PNL: Practitioner en PNL (Practicant de PNL).
Presentació

La Programació Neurolingüística o PNL és un conjunt de mètodes i tècniques destinades a ser aplicades en la vida quotidiana per a la consecució, a curt termini, de metes professionals i personals que milloren la qualitat de vida.

Aquest Expert inclou el primer nivell de formació en PNL, anomenat Practitioner en PNL (Practicant de PNL), i compta amb professionals avalats per l'Associació Espanyola de Programació Neurolingüística (AEPNL). En aquest nivell bàsic, s'adquireixen coneixements teòrics i s'aprenen els procediments necessaris per a la detecció, utilització i modificació de patrons en les experiències i relacions humanes.

A través de l’Expert en Practitioner en Programació Neurolingüística (PNL) de la Universitat de Barcelona, aprendràs les tècniques de PNL per desenvolupar competències i habilitats, que influiran als teus processos de comunicació (interns i externs).

Si vols obtenir la formació bàsica en PNL per millorar l’acompliment i rendiment professional en qualsevol camp d'activitat ajudant a millorar els resultats corporatius, la comunicació amb tu mateix i els altres, modificar certs hàbits i conductes nocius propis, millorar el treball en equip, resoldre conflictes interpersonals, entre d'altres, aquest és el teu programa.

Acreditació acadèmica

Expert en Practitioner en Programació Neurolingüística (PNL) per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 15 crèdits ECTS.