Expert en Professionalització en Art Contemporani

20 desembre 2018

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Formació orientada a superar els reptes de la gestió de l’art contemporani.
  • Dins de l’aula, adquiriràs experiència en polítiques de gestió cultural, comunicació i branding.
  • Experts de primer nivell t’acompanyen en les activitats orientades a la pràctica professional.

Presentació

La gestió és un repte important que envolta l’art contemporani. Com a professional en aquest àmbit hauràs de respondre als reptes de la gestió d’exposicions i a la comprensió del funcionament de les galeries, el mercat de l’art i les normes bàsiques que el regulen.

Responent a aquests reptes, l’Expert en Professionalització de l’Art Contemporani profunditza en els elements que incideixen en la gestió de l’art contemporani: el foment de l’art i els artistes a través del mecenatge i el patrocini o, en la gestió pública, a través de les polítiques culturals; l’estudi de les tècniques de presentació i comunicació de l’art; i el coneixement d’estratègies de marca i comunicació per posicionar i diferenciar les organitzacions artístiques.

Aquest Expert forma part del Màster en Art Contemporani: Context, Mediació i Gestió, que complementa aquesta formació amb preparació per l’anàlisi, crítica, mediació, educació i gestió en art contemporani a partir de la visió del panorama de l’art en un entorn global i la comprensió del paper de l’art i de l’artista.

Acreditació acadèmica

Expert en Professionalització en Art Contemporani per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l’Espai Europeu d’Educació Superior i equivalent a 20 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54