Expert en Tractament Dietètic del Sobrepès i l'Obesitat

21 juliol 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Formació exclusiva per a dietistes-nutricionistes en un dels principals problemes sanitaris de la nostra societat
  • Adquiriràs les habilitats, els coneixements i les actituds necessàries per a la teva activitat professional
  • 7a edició del programa, amb més de 170 diestistes-nutricionistes formats
Presentació
El sobrepès i l’obesitat formen un dels principals problemes sanitaris en la nostra societat. Aquesta problemàtica és, per tant, habitual en les consultes dels dietistes-nutricionistes. Com a professional en aquest àmbit, has d’estar preparat per dur a terme el tractament adequat d’aquests pacients.

El curs Expert en Tractament Dietètic del Sobrepès i l’Obesitat, respon als reptes professionals en aquest àmbit. Està dissenyat i impartit per experts en nutrició humana i dietètica i en medicina del món professional i universitari.

El programa et prepara per identificar el quadre clínic i metabòlic del pacient, valorar-ne l’estat nutricional i establir protocols d’actuació, així com fer recomanacions nutricionals i dietètiques i proposar altres eines per al tractament (educació alimentària i activitat física). En definitiva, et prepara perquè puguis oferir el tractament adequat als pacients amb sobrepès i obesitat.
Acreditació acadèmica
Expert en Tractament Dietètic del Sobrepès i l'Obesitat per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 20 crèdits ECTS.
Col·laboradors