Expert en Tractament de les Drogodependències i d'altres Addiccions

Final curs:
20 abril 2018
Horari:

Divendres de 9:30h a 14:00h i de 15:30h a 20:00h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

Aquest programa s’adreça prioritàriament a professionals que ja estiguin desenvolupant activitats terapèutiques o d'inserció social respecte de les addiccions en serveis de la Xarxa d’Atenció a les Drogodependències o d’altres institucions, ONG o centres privats, i que tinguin ja almenys un cert coneixement i maneig dels conceptes bàsics en la matèria. Altres candidatures seran objecte d’estudi individualitzat.

Com a participant de l’Expert en el Tractament de les Drogodependències i d’altres Addiccions podràs tenir una bona base de coneixement, actualitzada i fonamentada en l'evidència, en la que sustentar la teva pràctica. Alhora, podràs conèixer altres pràctiques i models d'intervenció diferents dels que actualment apliques, millorant les teves competències. I, finalment, podràs acreditar formalment la teva expertesa en aquest àmbit d'intervenció amb un diploma d’expert per la Universitat de Barcelona.

La selecció dels participants, es farà en primer lloc en funció de la trajectòria professional i, de manera complementària, segons l’ordre d’inscripció.

Acreditació acadèmica

Expert en Tractament de les Drogodependències i d'altres Addiccions per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 15 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54