Expert en Visualització de Dades i Idees

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Impartit per professionals referents reconeguts per la seva innovació al lloc de treball.
  • Aprendràs de manera pràctica, des de la cerca d’idees i la seva transformació visual fins a la comunicació multicanal.
  • Utilitzaràs les principals eines de visualització de referencia al mercat.
Presentació

El punt de partida del programa són el pensament, les idees i les dades. El punt d'arribada és que els futurs professionals puguin comunicar-se visualment de manera atractiva i innovadora per tal d’arribar a diferents públics i amb diverses finalitats mitjançant l’ús de les últimes tecnologies.

Aquest curs desenvolupa tot el procés, des de la generació d’idees i conceptes o la recerca de dades que es volen comunicar, explicar, compartir o fer explícites, fins a l'arribada al destinatari final, un cop transformades i adaptades a formes visuals intel·ligibles més ràpidament i transmeses mitjançant els canals adequats a cada cas.

El destinatari d'aquest curs és qualsevol perfil de professional que necessiti plasmar les seves idees i projectes en imatges per tal de comunicar-se de manera més pràctica, innovadora, atractiva, beneficiosa, rendible i eficient.

A través de l’ús d’eines gratuïtes i d'accés universal, l'alumne aprendrà a traduir idees i dades en imatges mitjançant tècniques infogràfiques i de big data i, per tant, aprendrà a expressar-se visualment en les seves presentacions, projectes, informes, plans de comunicació i campanyes, entre d'altres.

Alhora, el participant coneixerà les darreres novetats dels canals online i offline principals i més innovadors, com xarxes socials, webs, blogs i d’altres, a més a més de la seva utilitat i estratègies d’ús en cada cas, incloent la psicologia.

Acreditació acadèmica

Expert en Visualització de Dades i Idees per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 15 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54