Gamificació en RH: Disseny Motivacional Centrat en les Persones

Final curs:
15 novembre 2016
Horari:

Dimarts i dijous de 18:30h a 21:30h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Formació gamificada i aplicada a la gamificació interna (RH).
  • Aprenentatge i utilització de potents mètriques de gamificació amb un inqüestionable fons científic (LeBlanc, Reiss, Radoff, Marczewski, Yu Kai Chou, Lazzaro, Schell, Herger, Zichermann, etc.).
  • Aprenentatge experiencial basat en la vivència real dels continguts.
Presentació

La gamificació pot definir-se com la utilització de motivadors (psicologia) i mecàniques de joc (experiència) per reorientar el comportament de les persones en sentit voluntari i positiu. Definim objectius i dissenyem experiències que portin cap a ells des d’allò memorable. Quan juguem, com quan treballem, resolem reptes, i és important fer-ho des de la voluntat que ens ofereix la motivació si és poderosa.

En el curs de Gamificació aprendràs a garantir índexs de transferència superiors i sostinguts en el temps, assegurar la consecució d'objectius comportamentals i identificar motivadors a tenir en compte. També aprendràs les mecàniques que, incorporant elements de joc, resulten més eficients, sense oblidar la segmentació per tipus d'empleat/jugador, el seguiment de KPI 's i les correccions en temps real que garanteixen el ROI esperat en la campanya de gamificació de RH.

Estàs preparat?

En format workshop, es millorarà la transmissió del coneixement amb la utilització d'eines de gamificació i elements de joc dins del mateix curs. S'hi aprèn mitjançant una experiència narrativa gamificada, amb un 50% del temps destinat a l’explicació de models, metodologies i eines de gamificació, i un 50% del temps destinat a desenvolupar recursos innovadors en matèria de RH. Es tracta d'una experiència pràctica de principi a fi.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Extensió Universitària per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 3 crèdits ECTS.