Gestió d'Equips: Com Superar els Conflictes per Créixer en Confiança

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Formació experiencial: posaràs en pràctica les metodologies proposades
  • Orientat a assolir la confiança necessària en equips de treball
  • T'aporta eines per a millorar l'eficàcia
Presentació

Un dels majors desafiaments dels directius i presponsables d'equip és el de generar la confiança necessària per tenir equips de treball productius. Davant les situacions de conflicte dins l'equip, qui lidera requereix eines per a gestionar-les.

Aquest curs pretén dotar d'eines als assistents per abordar i superar els conflictes dins els equips, ajudant així a generar major confiança. Mitjançant la formació experiencial (dinàmiques a l'aula per a experimentar els mètodes proposats), els participants adquiriran les claus per a prevenir i  gestionar conflictes en els equips.

La inscripció al curs inclou el dinar dels participants inscrits, així com tota la documentació necessària per al seu seguiment.