Govern, Risc i Compliment (GRC)

Modalitat On-line

Tipologia:
Curs d'especialització
Crèdits:

Preu:
970 *
Idioma:
Inici curs:
04 gener 2017
Final curs:
05 febrer 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Els cursos s'imparteixen en línia amb l'objectiu d'adaptar-se a la disponibilitat professional dels alumnes, la qual cosa permet flexibilitat i evita desplaçaments per a la formació.
  • El curs compta amb els millors experts en les seves respectives àrees per tal d'aportar tota la seva experiència als alumnes transmetent casos reals i problemes del dia a dia en els seus respectius llocs de treball.
  • A més dels vídeos i els fòrums, podràs accedir a altres materials complementaris i recursos externs d'ús professional amb els que podràs ampliar els coneixements per al dia a dia professional.
Presentació

Aquest curs forma part del Màster en Tècniques de Seguretat Informàtica. Ciberseguretat.

El Curs en Govern, Risc i Compliment pretén donar tots els coneixements per a la seva correcta implementació dins de l'estratègia de negoci. Per això, els alumnes obtindran el coneixement, així com la seva posterior aplicació de la diferent normativa legal de les TIC per tal que vagin d'acord amb tota l'estratègia de negoci de l'empresa.

Els alumnes hauran de:

• Conèixer la diferent normativa legal (LOPD, PCI, DSS, SecurePay, etc.) i NIST Cybersecurity Framework, tot això aplicat a casos reals.
  • El desenvolupament de material de formació per a la seva presentació i conscienciació a la direcció de l'empresa.

Al llarg de tot el curs, els docents aportaran informació complementaria, així com diversos suports bibliogràfics perquè els alumnes puguin ampliar coneixements, sempre a l'avantguarda de les últimes tendències del sector i amb materials actualitzats i escrits exclusivament per al curs.

Acreditació acadèmica

Curs Superior Universitari per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 5 crèdits ECTS.