Hacking Ètic, Gestió de Vulnerabilitats i Enginyeria Inversa

03 gener 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Els cursos s'imparteixen en línia amb l'objectiu d'adaptar-se a la disponibilitat professional dels alumnes, la qual cosa permet flexibilitat i evita desplaçaments per a la formació.
  • El curs compta amb els millors experts en les seves respectives àrees per tal d'aportar tota la seva experiència als alumnes transmetent casos reals i problemes del dia a dia en els seus respectius llocs de treball.
  • A més dels vídeos i els fòrums, podràs accedir a altres materials complementaris i recursos externs d'ús professional amb els que podràs ampliar els coneixements per al dia a dia professional.
Presentació

Aquest curs forma part del Màster en Tècniques de Seguretat Informàtica. Ciberseguretat.

El Curs en Hacking Ètic, Gestió de Vulnerabilitats i Enginyeria Inversa ofereix una visió completa de la temàtica perquè els alumnes puguin obtenir tots els coneixements i portar-los a la pràctica. Els alumnes aprendran a realitzar diversos test d'intrusió amb proves i explotació de vulnerabilitats en el nostre laboratori virtual a través de màquines virtuals, a fer proves de concepte en enginyeria inversa sobre malware reals i adquiriran coneixements per gestionar vulnerabilitats molt importants dins el marc de la ciberseguretat.
Aquests són alguns dels continguts que es tractaran dins el curs:

• Metodologia d'auditoria i test d'intrusió
  • Tècniques de hacking
  • Enginyeria inversa
  • Gestió de vulnerabilitats
  • SIEM

Al llarg de tot el curs, els docents aportaran informació complementària, així com diversos suports bibliogràfics perquè els alumnes puguin ampliar coneixements, sempre a l'avantguarda de les últimes tendències del sector i amb materials actualitzats i escrits exclusivament per al curs.

Acreditació acadèmica

Curs Superior Universitari per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 6 crèdits ECTS.