Neurolideratge: La Neurociència en la Gestió de Persones

Final curs:
05 novembre 2016
Horari:

Divendres de 16:00h a 21:00h i dissabtes de 10:00h a 19:00h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Docent experta en neurociència, intel·ligència emocional i coach professional.
  • Aprenentatge experiencial basat en la vivència real dels continguts, amb un pla d’acció personal i d'equips.
  • Desenvolupament d’habilitats personals. Gestió emocional i disminució de l’estrès. Millora en la qualitat de vida. Aplicacions quotidianes immediates

Presentació

La neurociència, els darrers anys, ha aportat descobriments aplicables a l’educació, psicologia medicina, economia, màrqueting, lideratge, entre d’altres. El neurolideratge, a partir de comprendre com funciona el cervell, la seva anatomia o fisiologia, intenta definir la base neuronal del lideratge i de la gestió, i estudia els processos cerebrals que expliquen la conducta, la presa de decisions, la motivació, la intel·ligència emocional, la manera de relacionar-se amb els altres, la intel·ligència i l’aprenentatge individual i organitzacional.

Com a líder d’equips, un dels reptes que has d’afrontar és aconseguir que les persones assoleixin el seu màxim potencial, de la mà del desenvolupament de l’organització. És imprescindible que els descobriments de la neurociència referits a la comprensió de la conducta humana arribin de forma clara i pràctica a directius, líders, gerents, executius i a cada membre de l’organització.

El Curs d’Especialització en Neurolideratge està plantejat com una experiència pràctica col·lectiva, perquè aprenguis a aplicar els descobriments de la neurociència al teu dia a dia professional com líders d’equips i en altres àmbits de la teva vida. T’aporta aprenentatges pràctics perquè contribueixis a la generació d’espais de treball que, millorant el benestar, permetin que cada professional expressi el seu màxim potencial i el de l’organització.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Extensió Universitària per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 3 crèdits ECTS.