Projecte del Màster en Cures Infermeres a l'Atenció Primària (CADI)

Modalitat On-line

Tipologia:
Projectes
Crèdits:

Preu:
228 *
Idioma:
Català
Inici curs:
05 setembre 2016
Final curs:
24 octubre 2016

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

Els alumnes que ja tinguin els postgraus CADI 1 i CADI 2 i estiguin interessats en el títol de Màster en Cures Infermeres a l'Atenció Primària (CADI), hauran de presentar un Projecte Final de Màster.

Amb la superació del Projecte Final de Màster, s’adaptaria la vostra formació de postgrau i disposaríeu del títol de Màster en Cures Infermeres a l'Atenció Primària (CADI).

Acreditació acadèmica
Màster en Cures Infermeres a l'Atenció Primària (CADI) per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 65 crèdits ECTS.