Reducció de l'Estrès basat en Mindfulness (MBSR)

mindfulness-grups

Modalitat Presencial

Sessions informatives
26 setembre 2016. 19:00h.

IL3-UB, C/Ciutat de Granada 131. Barcelona

Vull assistir-hi

Tipologia:
Curs d'especialització
Preu:
470 *
Idioma:
Inici curs:
03 octubre 2016
Final curs:
22 desembre 2016
Horari:

Dilluns de 19:00h a 21:30h. (Grup Tancat). Obert: Dijous de 19:00h a 21:30h. Els dies: 27 d'octubre, 3,10,17 i 24 de novembre, 1, 15 i 22 de desembre, i una sessió intensiva el 3 de desembre de 10:00h a 18:00h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Contribuirà a augmentar el teu rendiment, benestar, eficiència, gestió del temps i gestió del canvi.
  • Programa impartit per professors acreditats pel Centre de Mindfulness de l’Escola de Medicina de la Universitat de Massachusetts.
  • Realització de dinàmiques de grup, exercicis de consciencia corporal, diàleg conscient, meditacions i exercicis reflexió personal.
Presentació

A Espanya, les consultes al metge relacionades amb l’estrès no fan més que augmentar. Una dada significativa associada a aquest fet és que el consum d’antidepressius s’ha triplicat en els últims deu anys. Patir estrès afecta negativament a la salut psicològica i física de les persones i a l’eficàcia de les entitats per a les que es treballa.

El Curs de Reducció de l’Estrès basat en Mindfulness (MBSR) pretén dotar al participant de les tècniques necessàries per a augmentar els nivells de consciencia i contribuir així a gestionar millor els canvis, optimitzar la presa de decisions, gestionar els desafiaments del dia a dia i assolir un alt rendiment a la vida.

Aquesta formació de 8 setmanes es el primer requisit per a ser formador acreditat al programa MBSR i es pot convalidar si es desitja continuar amb la formació en MBSR com a professor i realitzar posteriorment el Practicum en MBSR en la Universitat de Massachusets.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.