Seguretat en Entorns Mòbils, Cloud, Big Data i Arquitectures de Seguretat

16 juliol 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Els cursos s'imparteixen en línia amb l'objectiu d'adaptar-se a la disponibilitat professional dels alumnes, la qual cosa permet flexibilitat i evita desplaçaments per a la formació.
  • El curs compta amb els millors experts en les seves respectives àrees per tal d'aportar tota la seva experiència als alumnes transmetent casos reals i problemes del dia a dia en els seus respectius llocs de treball.
  • A més dels vídeos i els fòrums, podràs accedir a altres materials complementaris i recursos externs d'ús professional amb els que podràs ampliar els coneixements per al dia a dia professional.
Presentació

Aquest curs forma part del Màster en Tècniques de Seguretat Informàtica. Ciberseguretat.

En molts casos ens oblidem de la importància de la ciberseguretat en l'entorn mòbil, per això, el Curs en Seguretat en Entorns Mòbils, Cloud, Big Data i Arquitectures de Seguretat donarà als alumnes la visió i els coneixements per aplicar les diferents tècniques existents en aquest entorn. Per a això, els alumnes hauran de:

• Realitzar una anàlisi comparativa entre diferents tecnologies i obtenir conclusions executives relacionades amb riscos/controls coberts i l'estratègia de seguretat.
  • Realitzar un informe de mancances detectades des del punt de vista de seguretat de la informació.
  • Conèixer les tendències i tecnologies més actuals per a la seva correcta aplicació en entorns mòbils.
  • Desenvolupar un monogràfic referent a la seguretat en Internet of Things (IoT).

Al llarg de tot el curs, els docents aportaran informació complementària, així com diversos suports bibliogràfics perquè els alumnes puguin ampliar coneixements, sempre a l'avantguarda de les últimes tendències del sector i amb materials actualitzats i escrits exclusivament per al curs.

Acreditació acadèmica

Curs Superior Universitari per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 10 crèdits ECTS.