La Seguretat de la Informació i de les TIC: Visió Tècnic-Jurídica

Final curs:
17 abril 2018
Horari:

Dilluns, dimarts i dijous de 18:45h a 21:45h i el dimecres 14 de març de 2018 de 18:45h a 21:45h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aprendràs a dissenyar i desenvolupar auditories de sistemes des del punt de vista tècnic-jurídic
  • Et prepara per adequar els sistemes TIC a la normativa vigent
  • Sabràs respondre a nous riscos per a la seguretat informàtica
Presentació

Amb els ràpids avanços tecnològics, sorgeixen nous reptes de seguretat en relació amb els sistemes d’informació. Davant dels riscos potencials, cada cop més presents, calen professionals amb un coneixement jurídic i tècnic preparats per respondre a les noves amenaces a la seguretat digital.

El programa de Seguretat de la Informació i de les TIC: Visió Tècnic-Jurídica de la Universitat de Barcelona aprofundeix en coneixements aplicables a la seguretat de la formació. Adquiriràs competències per dissenyar i desenvolupar una auditoria de sistemes d’informació des del punt de vista tècnic-jurídic.

Aquesta formació et permetrà especialitzar-te per aportar valor i eficàcia a les mesures de seguretat dels sistemes d’informació d’una organització, verificant l’adequació a la normativa i introduint mesures correctores.

Acreditació acadèmica

Certificat de Superació de Mòdul per la Universitat de Barcelona.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54