Seguretat en Infraestructures Crítiques i SCADA

21 desembre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Els cursos s'imparteixen en línia amb l'objectiu d'adaptar-se a la disponibilitat professional dels alumnes, la qual cosa permet flexibilitat i evita desplaçaments per a la formació.
  • El curs compta amb els millors experts en les seves respectives àrees per tal d'aportar tota la seva experiència als alumnes transmetent casos reals i problemes del dia a dia en els seus respectius llocs de treball.
  • A més dels vídeos i els fòrums, podràs accedir a altres materials complementaris i recursos externs d'ús professional amb els que podràs ampliar els coneixements per al dia a dia professional.
Presentació

Aquest curs forma part del Màster en Tècniques de Seguretat Informàtica. Ciberseguretat.

El Curs en Seguretat en Infraestructures Crítiques i SCADA vol dotar l'alumne de la importància que té la ciberseguretat en aquest sector. Nombroses són les notícies i casos d'atacs als sistemes informàtics d'empreses industrials. A tots us sonarà el cas Stuxnet en què el programa SCADA va sabotejar el projecte d'investigació nuclear iranià.

Aquest curs et donarà els coneixements necessaris per desenvolupar la teva feina com a responsable en ciberseguretat. S'estudiarà i es repassarà tot el cas de Stuxnet i també es determinaran les mesures de seguretat que s'han d'aplicar en base a diversos esquemes lògics de sistemes de control industrial.

Al llarg de tot el curs, els docents aportaran informació complementaria, així com diversos suports bibliogràfics perquè els alumnes puguin ampliar coneixements, sempre a l'avantguarda de les últimes tendències del sector i amb materials actualitzats i escrits exclusivament per al curs.

Acreditació acadèmica

Curs Superior Universitari per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 5 crèdits ECTS.