Màster en Art Actual: Anàlisi i Gestió

Modalitat On-line

Experiència de l'alumnat

"Per formar-te una idea molt més completa sobre l'art actual i per dedicar-te professionalment a alguna de les moltes professions que hi ha vinculades"

Xavier de Luca,
Adjunt a la direcció de la Fundació Sunyol

Veure el vídeo

Vídeo de presentació
Sr. David G

Sr. David G.,
Codirector i cofundador de A-Desk.
Director del Màster

Veure el vídeo

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
6.540 *
Idioma:
Inici curs:
05 novembre 2015
Final curs:
01 desembre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Dins de l’aula, adquiriràs experiència professional en la gestió i l’anàlisi de l’art
  • Experts de primer nivell t’acompanyen en les activitats orientades a la pràctica professional
  • Tindràs l’opció de participar en un programa de pràctiques a centres i galeries d’Espanya
Presentació

El 2016-17 pots cursar el Postgrau en Anàlisi de l'Art Contemporani. Sol·licita informació en aquest enllaç.

Al voltant de l’art actual, els professionals es plantegen dos grans reptes: d’una banda, la gestió de l’art contemporani, que requereix establir polítiques culturals, programar i executar exposicions i aplicar tècniques de museologia, conservació i restauració. D’altra banda, el repte de l’anàlisi i la crítica: cal entendre tant el sector professional com els artistes emergents, abordant el paper dels diferents estaments, institucions i protagonistes de l’art actual.

Tenint en compte el context professional, el Màster en Art Actual: Anàlisi i Gestió té l’objectiu que adquireixis experiència real per superar aquests reptes. Pel que fa a l’anàlisi, veuràs com interactuen els diversos agents, com afecta la globalització en l’art, i l’ús de diversos mitjans. Pel que fa a la gestió, adquiriràs un coneixement pràctic i professional, des del coneixement legal dels drets d’autor, fins a la conservació o la museografia.

Durant el Màster, resoldràs situacions reals de les professions, amb el recolzament de docents de diferents procedències en l’àmbit de l’art. Amb l’opció de participar en un programa de pràctiques a centres d’art i galeries d’Espanya, el Màster et permetrà millorar les pràctiques professionals en l’anàlisi i gestió de l’art.

Acreditació acadèmica
Màster en Art Actual: Anàlisi i Gestió per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 65 crèdits ECTS.
Col·laboradors