Màster en BIM i Disseny Integrat

20 octubre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • BIM (Building Information Modeling) – Aprendràs tot el necessari per convertir-te en un BIM Manager, podràs aprendre sobre planificació, gestió i control; mesuraments i pressupostos; programes específics com Revit, Robot, Navisworks i Green Building Studio. Dominaràs el desenvolupament global de l'obra, atenent a les Estructures, Instal·lacions, Control Lumínic, confort i eficiència energètica, mesuraments i pressupostos.
  • Sistema molt flexible – podràs combinar vídeo tutorials, documentació, fòrum i videoconferències en directe amb professors experts per aconseguir el teu Màster i combinar-ho amb la teva vida familiar i profesional.
Presentació

Aquest màster especialitzat en BIM (Building Information Modeling) et permetrà ampliar l’ús i la comprensió de les eines de disseny, evolucionant cap a l’administració del flux d’informació continguda en un disseny paramètric (procés de generar i manejar informació sobre un edifici) durant tot el seu cicle de vida. A més, aquest flux és una base de dades Intel·ligent i tridimensional que es manté actualitzada en temps real amb cada canvi que s’efectua en el projecte.

Acreditació acadèmica

Màster en BIM i Disseny Integrat per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 63 crèdits ECTS.