Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • S’adapta a les noves necessitats i noves tècniques de comunicació empresarial
  • S'orienta a la pràctica real d'empreses, amb aprenentatge a través de case studies i complementat amb la participació de professionals (master class) i visites a empreses i organitzacions
  • Dissenyat i impartit per professionals en actiu amb experiència destacada en l’àmbit de comunicació empresarial
Presentació

La comunicació ha viscut canvis rellevants els darrers anys: més que mai, les organitzacions necessiten professionals capaços de comunicar i arribar a diferents públics, interns i externs. Per a això, han de servir-se de totes les eines, tant en línia com fora de línia. La comunicació corporativa permet assolir millors resultats, construir una bona imatge i millorar la reputació institucional.

El Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa de la Universitat de Barcelona pretén que et desenvolupis professionalment en aquest sector, amb l'objectiu d'evolucionar cap a funcions de responsabilitat. En aquest màster, aprendràs les tècniques de comunicació, els entorns online i offline, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques. Coneixeràs les últimes tendències de comunicació. Et prepararàs per gestionar projectes de comunicació i adquiriràs habilitats directives per a facilitar-te la evolució professional.

Amb un quadre docent format per professionals de la comunicació en el món empresarial, en agències i mitjans de comunicació, i també des del màrqueting i la consultoria, aquest màster t'ofereix una visió global i orientació pràctica per al teu progrés professional en l'àrea de comunicació corporativa, empreses i institucions.

Acreditació acadèmica
Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.