Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa

Modalitat Presencial

Experiència de l'alumnat

"Havia estudiat periodisme, em dedicava a la comunicació d'empreses i, aquest màster, donava en el clau per seguir avançant"

Laura Soro,

Adjunta RRPP en Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya.

Veure el vídeo

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
5.370 *
Idioma:
Inici curs:
19 octubre 2017
Fi docència:
03 juliol 2018
Fi projecte:
15 juliol 2018
Horari:

De dilluns a dijous de 18:45h a 21:45h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Màster referent, amb més de 20 edicions i constantment actualitzat amb les noves necessitats i noves tècniques de comunicació empresarial
  • S'orienta a la pràctica real d'empreses, amb aprenentatge a través de case studies i complementat amb la participació de professionals (master class) i visites a empreses i organitzacions
  • Dissenyat i impartit per professionals en actiu amb experiència destacada en l’àmbit de comunicació empresarial
Presentació

La comunicació ha viscut canvis rellevants els darrers anys: més que mai, les organitzacions necessiten professionals capaços de comunicar i arribar a diferents públics, interns i externs. Per a això, han de servir-se de totes les eines, tant en línia com fora de línia. La comunicació corporativa permet assolir millors resultats, construir una bona imatge i millorar la reputació institucional.

El Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa de la Universitat de Barcelona pretén que et desenvolupis professionalment en aquest sector, amb l'objectiu d'evolucionar cap a funcions de responsabilitat. En aquest Màster, aprendràs les tècniques de comunicació, els entorns online i offline, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques, coneixent les últimes tendències de comunicació. Et prepararàs per gestionar projectes de comunicació i adquiriràs habilitats directives per a facilitar-te la evolució professional.

Es tracta d'un Màster referent, amb més de 20 edicions i constantment actualitzat amb noves tendències i tècniques de comunicació empresarial. Amb un quadre docent format per professionals de la comunicació en el món empresarial, en agències i mitjans de comunicació, i també des del màrqueting i la consultoria, aquest màster t'ofereix una visió global i orientació pràctica per al teu progrés professional en l'àrea de comunicació corporativa, empreses i institucions.

Acreditació acadèmica
Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Corporativa per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54