Màster en Mobile Business & Development

Modalitat Presencial

Sessions informatives
26 setembre 2017. 18:30h.

IL3-UB. C/Ciutat de Granada 131. 08018.

Vull assistir-hi

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
5.770 *
Inici curs:
18 octubre 2017
Final curs:
20 setembre 2018
Horari:

Dimarts, dimecres i dijous de 18:00h a 22:00h. i un divendres al mes de 18:00h a 22:00h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

Sabies que durant l'any 2015 es van descarregar més de 140.000 milions d'aplicacions? Tenim una mitjana de 25 aplicacions instal·lades als smartphones i vam passar més de 40 hores al mes fent-les servir. A tot això cal sumar-li que la demanda de programadors d'aplicacions mòbils s'ha multiplicat per 17 en tan sols 5 anys, passant de 316 vacants el 2010 a més de 6.000 vacants el 2015. El seu creixement respecte a l'any passat ha estat del 39%.

El Màster en Mobile Business & Development respon a la necessitat actual de les empreses d'incorporar professionals especialitzats en el desenvolupament d'aplicacions per liderar i executar amb èxit els diferents objectius de les empreses.

El Màster també et prepara perquè obtinguis els coneixements necessaris per emprendre dins el sector d'aplicacions mòbils. Per això, es tracta del màster més complet en què els alumnes aprofundiran en tot allò relacionat amb la programació d'aplicacions natives per a iOS i Android, amb els corresponents llenguatges de programació (Swift, Objective-C, Java, etc.), així com la programació d'aplicacions híbrides mitjançant HTML5 i CSS. Tot això sumat al coneixement de totes les capacitats que es poden implementar en una APP (GPS, càmera, sensors) i de les seves connectivitats mitjançant les API i la integració de llibreries. Perquè els alumnes tinguin una visió global també es donaran coneixements de disseny i user experience, i models de negoci.

El Màster està desenvolupat i impartit per experts amb experiència destacada en el camp de les aplicacions mòbils, des de la programació fins al disseny i negoci, amb un enfocament eminentment pràctic des del punt de vista del dia a dia de qualsevol empresa, fet que permet obrir noves oportunitats laborals que s'adeqüin als perfils més sol·licitats.

Acreditació acadèmica

Màster en Mobile Business & Development per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54