Màster en Direcció Estratègica de Màrqueting i Vendes

IL3-UB. C/ Ciutat de Granada, 131. 08018 Barcelona

Vull assistir-hi
Experiència de l'alumnat

"Tot el quadre docent eren professionals d’importants empreses, que aportaven experiència i seguiment des del minut 1. A més, un títol a la Universitat de Barcelona realment t’obre moltes portes"

Laura Berruti
Buyer en Desigual Barcelona.

Veure el vídeo

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
6.170 *
Idioma:
Inici curs:
19 octubre 2016
Fi docència:
14 juliol 2017
Fi projecte:
13 juliol 2017 o
21 setembre 2017

Horari:

Hi ha dos torns per escollir: Matins, de dilluns a dijous de 9h a 12h. Tardes, de dilluns a dijous de 18:30h a 21:30h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Borsa de treball: l’alumne disposarà d’ofertes laborals durant el curs acadèmic i serà acompanyat durant el procés de selecció.
  • Desenvoluparàs un Pla de Màrqueting basat en empreses reals, amb un seguiment personalitzat de la direcció i docents del màster.
  • Compta amb el prestigi de la Universitat de Barcelona, considerada la universitat núm. 1 de l'Estat espanyol en els principals rànquings mundials (CHE-ExcellenceRanking, QS World University Rankings, TTHES i 4ICU, entre d'altres).
Presentació

Nous hàbits de consum, noves tendències i comportaments, noves formes de comunicar-se, major informació per part del consumidor i major nivell d’exigència… Aquests canvis constants obliguen els professionals del màrqueting i vendes a reconsiderar les seves filosofies, conceptes i eines per arribar a l’excel·lència empresarial. Només les empreses i organitzacions capaces d’adaptar i ajustar les seves polítiques de màrqueting als canvis del mercat seran capaces de sortir endavant.

El Màster en Direcció Estratègica de Màrqueting i Vendes ofereix un punt de vista tant pràctic i de gestió en la seva aplicació quotidiana, com integrador en el conjunt de l’organització empresarial. Dissenyat des d’una visió global, situa el màrqueting en l’entorn actual, l’interrelaciona amb la resta de disciplines empresarials i en ressalta la importància creixent per a l’organització. Aquest curs capacita per detectar les millors estratègies de màrqueting en situacions de mercat complexes i canviants per aconseguir els objectius amb èxit.

A partir de debats, seminaris i conferències, i una pràctica basada en el mètode Harvard, el màster segueix una metodologia activa, participativa i personalitzada mitjançant tutories tant individuals com grupals. L’elaboració del Pla de Màrqueting rubrica l’aprenentatge dels coneixements i habilitats necessaris per al procés de decisió estratègica que exigeix l’activitat professional en l’àrea de màrqueting i comercial.

Si vols iniciar, consolidar i/o reorientar la teva carrera professional o vols ampliar coneixements i aprendre noves metodologies de màrqueting, comercial i gestió organitzativa, el Màster en Direcció Estratègica de Màrqueting i Vendes de l’IL3 és el teu programa.

Acreditació acadèmica
Màster en Direcció Estratègica de Màrqueting i Vendes per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.