Màster en Direcció d'Institucions Educatives (2n curs)

Modalitat On-line

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
2.070 *
Idioma:
Inici curs:
05 setembre 2016
Final curs:
17 febrer 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

Avui dia, els centres educatius han de ser competitius, amb un alt nivell d’innovació i una oferta didàctica de gran qualitat. Ara bé, per assegurar aquestes qualitats no n’hi ha prou amb tenir un bon professorat: també cal aplicar nous estils de direcció i gestió amb un enfocament més científic i sistemàtic, és a dir, més participatiu, competitiu i professional.

Partint d’aquestes necessitats, el Màster en Direcció d’Institucions Educatives de la Universitat de Barcelona es planteja amb una orientació professionalitzadora. El programa t’aportarà eines perquè superis els reptes actuals de la gestió, administració i direcció de centres educatius. Orientat a la pràctica, el programa t’aportarà les habilitats i els coneixements necessaris, potenciant les teves capacitats per superar els reptes del dia a dia en un centre educatiu.

Acreditació acadèmica

Màster en Direcció d'Institucions Educatives per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.