Màster en Direcció d'Institucions Educatives

Sessió On-line.

Vull assistir-hi
Experiència de l'alumnat

"L'experiència va ser molt positiva, perquè comptàvem amb un professorat molt ben format, amb una àmplia experiència en el sector de la investigació educativa i la gestió de centres educatius"

Sara Ladera,
Professora d'anglès del CEIP Pompeu Fabra, l'Hospitalet.

Veure el vídeo

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
4.140 *
Idioma:
Inici curs:
10 novembre 2016
Final curs:
15 febrer 2018

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aprendràs a gestionar un centre amb un estil participatiu, competitiu i professional
  • Dissenyat i impartit per experts del sector i professors de reconegut prestigi de Didàctica i Organització Educativa de la UB
  • Formació completa i especialitzada, adaptada a les necessitats actuals dels centres educatius, per potenciar el teu progrés professional
Presentació

Avui dia, els centres educatius han de ser competitius, amb un alt nivell d’innovació i una oferta didàctica de gran qualitat. Ara bé, per assegurar aquestes qualitats no n’hi ha prou amb tenir un bon professorat: també cal aplicar nous estils de direcció i gestió amb un enfocament més científic i sistemàtic, és a dir, més participatiu, competitiu i professional.

Partint d’aquestes necessitats, el Màster en Direcció d’Institucions Educatives de la Universitat de Barcelona es planteja amb una orientació professionalitzadora. El programa t’aportarà eines perquè superis els reptes actuals de la gestió, administració i direcció de centres educatius. Orientat a la pràctica, el programa t’aportarà les habilitats i els coneixements necessaris, potenciant les teves capacitats per superar els reptes del dia a dia en un centre educatiu.

Es tracta d’un màster pioner i referent en aquest camp, a càrrec de professors de reconegut prestigi en l’àmbit educatiu. Compta amb més de 24 edicions contribuint a la trajectòria de professionals de centres educatius (primer en formació presencial, i actualment en modalitat on-line).

Acreditació acadèmica
Màster en Direcció d'Institucions Educatives per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.