Modalitat On-line

30 novembre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Anàlisi de l’actualitat nacional i internacional sota el prisma del protocol.
  • El millor time-to-market en educació: en només un any el professional ja està preparat per assumir la direcció i gestió d’un projecte en l’àmbit del protocol i els esdeveniments.
  • Més de 150 professionals formats en l’àmbit del protocol i les relacions institucionals.
Presentació

Les interaccions que fan institucions i empreses amb el seu entorn demanen pautes que garanteixin la cura de la imatge pública i que contribueixi a augmentar la influència de les organitzacions en els seus contextos.

El protocol no és cosa del passat. Cada àmbit té els seus codis i cada situació exigeix un marc d’actuació específic: fer negocis a Àsia, contribuir a fer més properes les figures institucionals o dissenyar actes adaptats a les últimes tendències són alguns dels nous desafiaments per als responsables de liderar la relació que les companyies i administracions tenen amb la societat.

El Màster en Direcció de Protocol, Relacions Institucionals i Organització d’Esdeveniments et preparà per consolidar relacions institucionals de valor, augmentar el reconeixements d’empreses i administracions entre els seus grups d’interès o liderar grans projectes gestionant amb èxit la participació de múltiples organismes públics i privats.

Acreditació acadèmica

Màster en Direcció de Protocol, Relacions Institucionals i Organització d'Esdeveniments per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.