Màster en Direcció de Protocol, Relacions Institucionals i Organització d'Esdeveniments

Modalitat On-line

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
5.170 *
Idioma:
Inici curs:
09 novembre 2017
Final curs:
30 novembre 2018

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Objectius
  • Conèixer el marc conceptual en el qual es desenvolupa la pràctica professional del protocol.
  • Liderar la gestió de les diferents fases organitzatives d’un esdeveniment.
  • Dominar les regles del protocol i l’organització d’actes en l’àmbit empresarial, segons les seves directrius estratègiques.
  • Entendre l’activitat pròpia de la disciplina de les relacions públiques aplicada a la gestió de la imatge empresarial.
  • Integrar a la pràctica professional la relació amb els mitjans de comunicació.
  • Aplicar tècniques de màrqueting i comunicació a la difusió d’actes i esdeveniments.
  • Treballar la creativitat en l’organització d’actes i esdeveniments.
  • Planificar, estructurar i gestionar un departament de protocol.
  • Saber aplicar el protocol requerit en actes específics.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54