Màster en Empresa Internacional i Comerç Exterior

Modalitat Presencial

Experiència de l'alumnat

"El més destacable d'aquest màster és el professorat, de sectors diferents, amb una gran experiència en el comerç i el món de l'empresa internacional"

Islam Abd el Faltah Gamil,
Assistent del Conseller Econòmic de la Embaixada d'Egipte.

Veure el vídeo

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
5.770 *
Idioma:
Inici curs:
20 octubre 2016
Fi docència:
28 juliol 2017
Fi projecte:
12 juliol 2017
Horari:

De dilluns a dijous de 18:30h a 21:30h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Capacita per a la presa de decisions a l'entorn competitiu i d'internacionalització de l'empresa i l'economia.
  • Aporta una visió integral del procés d'internacionalització d'empreses mitjançant una metodologia activa, pràctica i participativa basada en el mètode Harvard.
  • El programa inclou visites a Barcelona com a principal centre logístic de la Península Ibèrica (visites a ZAL, al Port de Barcelona, a la Borsa de Barcelona).
Presentació

El fenomen de la globalització està present en múltiples aspectes i entorns de l’economia. També el món empresarial es veu afectat de manera evident i la internacionalització és, sovint, una estratègia competitiva obligada.

Els intercanvis comercials entre països són una realitat vigent en els nostres dies que ha desplaçat la visió domèstica i ha ampliat el camp d’operacions de les unitats de producció i serveis. Les empreses s’inicien en la internacionalització, amplien els seus públics, estableixen relacions de cooperació amb mercats i àmbits geogràfics i culturals diferents. És necessari assegurar un nivell màxim en la qualitat de la comunicació intercultural per poder obtenir el màxim resultat de les diverses accions comercials amb empreses o entitats internacionals.

El Màster en Empresa Internacional i Comerç Exterior recull els fruits del treball d’una de les àrees acadèmiques principals de l’Escola d’Empresarials. El màster pretén proporcionar una formació especialitzada en tècniques de gestió empresarial a titulats universitaris que vulguin exercir una professió relacionada amb les empreses que es caracteritzen per les seves fortes relacions comercials exteriors o que treballen en un entorn internacional.

Impartit per un quadre docent multisectorial amb àmplia experiència en comerç exterior i expansió internacional, el programa aprofundeix en les estratègies de comerç i màrqueting internacional, el procés d’implantació en l’exterior, les operacions logístiques, les polítiques comercials dels diversos àmbits geogràfics, els Incoterms, els mitjans de pagament i cobrament en les operacions de compra-venda internacional, els aspectes de tributació i aranzels d’importació, assegurances, transport i tots els processos involucrats en les operacions de comerç internacional.

Si vols especialitzar-te en tècniques de creixement empresarial a escala internacional, aquest màster t’ofereix la millor formació, amb l’aportació d’experiències reals, seminaris i conferències de perfeccionament a càrrec de professionals i experts del sector.

Acreditació acadèmica
Màster en Empresa Internacional i Comerç Exterior per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.