Màster en Empresa Internacional i Comerç Exterior

Modalitat Presencial

Experiència de l'alumnat

"Avui en dia puc dir que dirigeixo un departament de RRHH. Un Màster que ha estat essencial i que m’ha permès prosperar al meu lloc de treball"

Elia Andreo,
Responsable de Recursos Humans de Servei Estació

Veure el vídeo

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
5.770 *
Idioma:
Inici curs:
19 octubre 2017
Fi docència:
27 juliol 2018
Fi projecte:
15 juliol 2018
Horari:

De dilluns a dijous de 18:30h a 21:30h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo

• Capacita per a la presa de decisions en l'entorn competitiu i d'internacionalització de l'empresa i l'economia.
  • Aporta una visió integral del procés d'internacionalització d'empreses mitjançant una metodologia activa, pràctica i participativa basada en el mètode Harvard.
  • Comptaràs amb 12 tutors d'impartició vinculats professionalment al sector amb una àmplia trajectòria professional, visitaràs 4 centres relacionats amb la Importació-Exportacion (Borsa de Barcelona, ZAL, Port de Barcelona, Terminal de Contenedorers Best-Hutchison), realitzaràs activitats tutoritzades en cada mòdul, així com resolució de casos pràctics per aplicar els coneixements.

Presentació

El fenomen de la globalització està present en múltiples aspectes i entorns de l’economia. També el món empresarial es veu afectat de manera evident i la internacionalització és, sovint, una estratègia competitiva obligada.

Els intercanvis comercials entre països són una realitat vigent en els nostres dies que ha desplaçat la visió domèstica i ha ampliat el camp d’operacions de les unitats de producció i serveis. Les empreses s’inicien en la internacionalització, amplien els seus públics, estableixen relacions de cooperació amb mercats i àmbits geogràfics i culturals diferents. És necessari assegurar un nivell màxim en la qualitat de la comunicació intercultural per poder obtenir el màxim resultat de les diverses accions comercials amb empreses o entitats internacionals.

El Màster en Empresa Internacional i Comerç Exterior recull els fruits del treball d’una de les àrees acadèmiques principals de l’Escola d’Empresarials. El màster pretén proporcionar una formació especialitzada en tècniques de gestió empresarial a titulats universitaris que vulguin exercir una professió relacionada amb les empreses que es caracteritzen per les seves fortes relacions comercials exteriors o que treballen en un entorn internacional.

Impartit per un quadre docent multisectorial amb àmplia experiència en comerç exterior i expansió internacional, el programa aprofundeix en les estratègies de comerç i màrqueting internacional, el procés d’implantació en l’exterior, les operacions logístiques, les polítiques comercials dels diversos àmbits geogràfics, els Incoterms, els mitjans de pagament i cobrament en les operacions de compra-venda internacional, els aspectes de tributació i aranzels d’importació, assegurances, transport i tots els processos involucrats en les operacions de comerç internacional.

Si vols especialitzar-te en tècniques de creixement empresarial a escala internacional, aquest màster t’ofereix la millor formació, amb l’aportació d’experiències reals, seminaris i conferències de perfeccionament a càrrec de professionals i experts del sector.

Des de l’Institut de Formació Continua de la Universitat de Barcelona proposem als alumnes realitzar una activitat complementaria al màster. Es tracta del curs MOST Management, organitzat per l’Escola Europea de Short Sea Shipping. L’activitat es realitza a bord d’un buc Ro-Pax en el creuer entre Barcelona i Civitavecchia durant 4 dies. Durant el trajecte els alumnes assistiran a classes i workshops i coneixeran la vida a bord del buc. Si vols més informació, deixa'ns les teves dades.

Acreditació acadèmica
Màster en Empresa Internacional i Comerç Exterior per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54