Màster en Gestió Integral de l'Oficina de Farmàcia

25 octubre 2018

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aporta als farmacèutics les bases per a una gestió integral i eficaç de les actuacions farmacèutiques.
  • Ofereix al farmacèutic una àmplia formació en gestió empresarial aplicada a l'oficina de farmàcia.
  • Posada en pràctica els coneixements per arribar a una adequada planificació, execució i control en l'oficina de farmàcia.
Presentació

Els farmacèutics s'han consolidat com a professionals de la salut i les oficines de farmàcia com a espais de salut integral per a les persones. En aquest sentit, l'exercici professional d'un farmacèutic requereix una formació que tingui en compte tant la gestió interna de l'oficina com els temes vinculats a la relació amb el client / pacient.

El Màster en Gestió Integral de l'Oficina de Farmàcia de l'IL3-UB ofereix una formació que abasta tots els àmbits en què els farmacèutics d'oficina de farmàcia desenvolupen la seva professió: salut, gestió empresarial, administrativa i comercial. El programa aporta als professionals els coneixements i eines necessàries per a una gestió integral i eficaç de les actuacions farmacèutiques amb l'objectiu que obtinguin una capacitat notable de planificació, execució i control.

El Màster en Gestió Integral de l'Oficina de Farmàcia està format per dos postgraus. El Postgrau en Direcció i Gestió de l'Oficina de Farmàcia en el qual s'aborden temes vinculats amb la gestió interna i el Postgrau en Gestió del Client / Pacient a l'Oficina de Farmàcia, centrat en temes vinculats amb les vendes, el màrqueting, les tècniques de comunicació, la publicitat o la gestió de la cartera de serveis professionals.

Acreditació acadèmica
Màster en Gestió Integral de l'Oficina de Farmàcia per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 65 crèdits ECTS.