Màster en Intel·ligència Emocional i Coaching a l'Entorn Laboral

Fi projecte:
30 octubre 2018
Horari:

Divendres de 17.00h a 21.00h. Dissabtes de 9.30h a 13.30h.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Acompanyament personalitzat durant tot el programa
  • Inclou procés de coaching
  • Oportunitat d'obtenir l'acreditació de Coaching Executiu per AECOP
Presentació

Cada vegada són més les organitzacions que creuen que el seu principal actiu són les persones que les conformen, l’equip humà. Aquesta és la base, la raó i la força motriu d’una empresa.

Comptar amb un equip conformat per persones emocionalment intel·ligents, que cooperin entre elles i que mantinguin una actitud proactiva davant dels reptes de l’organització és la clau de l’èxit. Els gerents i directius ho saben, i per això centren cada vegada més els esforços en desenvolupar les seves habilitats de comunicació i empatia, i en fer de la gestió del personal un dels puntals de la seva organització.

Per atendre aquesta realitat, l’Institut de Formació Contínua de la UB (IL3-UB) ha creat el Màster en Intel·ligència Emocional i Coaching a l’Entorn Laboral, que neix de la suma de dos postgraus: el Postgrau en Intel•ligència Emocional a les Organitzacions, que transfereix les habilitats i competències necessàries per a realitzar una gestió dels recursos humans en base a la intel•ligència emocional; i el Postgrau en Coaching a l’Entorn Laboral, que prepara als directius i responsables de recursos humans per ajudar als equips de treball a afrontar els problemes i assumir reptes.

Durant el Postgrau en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions, l’alumnat desenvoluparà competències clau per a liderar equips amb èxit. Al Postgrau de Coaching a l’Entorn Laboral l’alumnat participarà en un procés individualitzat de coaching amb l’objectiu de treballar les competències emocionals personals bàsiques per a exercir de coach laboral.

Pensat per millorar les competències com a líder i/o gestor d’equips a l’entorn laboral, els perfils d’alumne que millor encaixen amb el màster corresponen a professionals que exerceixen com a motivadors, mentors, tutors, entrenadors, psicòlegs, psicopedagogs i mediadors.

esp

Itinerari 1:
Si ja has realitzat el Màster o el Postgrau en Intel·ligència Emocional en las Organitzacions i vols obtenir el títol del Màster en Intel•ligència Emocional i Coaching a l’Entorn Laboral, hauràs de realitzar el Postgrau en Coaching a l’Entorn Laboral i el Projecte Final del Màster. Per la matrícula, fes clic aquí

Itinerari 2:
Si ja has realitzat el Postgrau en Coaching a l’Entorn Laboral i vols obtenir el títol del Màster en Intel·ligència Emocional i Coaching a l’Entorn Laboral, hauràs de realitzar el Postgrau en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions i el Projecte Final del Màster. Per la matrícula, fes clic aquí

Acreditació acadèmica
Màster en Intel·ligència Emocional i Coaching a l'Entorn Laboral per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 65 crèdits ECTS.

Curs de Coaching a l'Entorn Laboral reconegut per l'AECOP (Asociación Española de Coaching Ejecutivo, Organizativo y Mentoring).
Col·laboradors