Màster en Prevenció i Tractament de la Violència Familiar: Infància, Parella i Gent Gran (2n curs)

Modalitat On-line

Tipologia:
Màster
Crèdits:

Preu:
2.270 *
Idioma:
Inici curs:
09 novembre 2016
Final curs:
10 setembre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

En els últims anys la violència en l’entorn familiar ha revestit una especial rellevància a causa de, especialment, una major visibilitat social. Es tracta de diverses formes de violència que delaten un entorn problemàtic, i que porten a una sensibilització social més gran i a una atenció professional més especialitzada.
L’increment de casos denunciats o detectats contribueix a millorar l’estudi sobre la incidència de la violència familiar, a garantir el benestar dels col·lectius més vulnerables i a exigir una major qualitat de les intervencions professionals.

Aquest màster es basa en la convicció que per fer front a aquest fenomen cal comptar amb professionals amb una formació adequada i una visió multidisciplinària de la violència familiar. La capacitat d’anàlisi i de detecció ha d’anar seguida d’una capacitat d’actuació, de manera que es garanteixin unes intervencions comunes i específiques sobre la prevenció, la detecció i el tractament de la violència cap a la infància, la parella i les persones grans.

Acreditació acadèmica
Màster en Prevenció i Tractament de la Violència Familiar: Infància, Parella i Gent Gran per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

violencia
Aquesta activitat formativa ha rebut el reconeixement de formació d'interès en serveis socials concedit pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.