Màster en Public Affairs, Corporate Social Responsability and Social Innovation

29 juny 2018

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • S’adapta a les noves necessitats empresarials en matèria de responsabilitat social, desenvolupament sostenible, ètic i innovació.
  • S’orienta a la pràctica real d’empreses: jornades de responsabilitat social corporativa i gestió de grups d’interès, fòrum d’experts, aprenentatge a través de case studies, contacte amb empreses de referència, plataformes i xarxes de treball destinades a fomentar projectes innovadors socialment responsables.
  • Dissenyat i impartit per professionals en actiu referents a nivell internacional en les matèries impartides.
Presentació

La Foundation of Lobbing, Business & Innovation (ICLOBY) va néixer per donar continuïtat a la Fundació CIES després de 20 anys de treball amb la Universitat de Barcelona i acompanyar el desenvolupament global sostenible amb la innovació, la investigació i la transmissió de riquesa a la societat. Amb la participació de l’emprenedoria i l’economia circular, consolida tots els grups d’interès i els principis ètics i busca com garantir el màxim d’oportunitats i benestar per a la societat.

ICLOBY opera com a centre internacional de recursos en les àrees de lobby, negocis i innovació amb les quals s’associen professionals de reputada trajectòria per a la investigació, la innovació i la promoció de l’economia i la societat.

ICLOBY assoleix els seus objectius a través de la formació, la recollida i l’anàlisi, i la difusió de les àrees anomenades, estimulant i donant suport a la investigació i al desenvolupament de projectes innovadors. A més, crea plataformes i xarxes que potenciïn els seus efectes multiplicadors, sempre defensant els valors ètics i la transparència per sobre de tot.

Com a part dels objectius d’ICLOBY en matèria de formació, s’ha dissenyat el Màster en Public Affairs, Corporate Social Responsability and Social Innovation per oferir una formació completa, pràctica i específica en matèria de responsabilitat social corporativa, innovació social i comunicació corporativa i grups d’interès.

Acreditació acadèmica

Màster en Public Affairs, Corporate Social Responsability and Social Innovation per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54