Màster en Relacions Públiques i Organització d'Esdeveniments

Horari:

Dimarts, dimecres i dijous de 19:00h a 22:00h

Lloc:
INSA (Business, Marketing and Communication School). C\ Torrent de l'Olla, 208, 08012 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aprofundeix en el coneixement i aplica les tècniques de treball reals per gestionar les relacions públiques i l’organització d’esdeveniments.
  • L’únic màster que forma professionals a través de les experiències i els coneixements de professionals en actiu que expliquen i desenvolupen els casos que viuen al dia a dia.
  • Es comparteixen experiències i coneixements amb altres branques de la comunicació per adquirir una visió global de la comunicació, així com també una visió específica de les Relacions Públiques i els esdeveniments.
Presentació

Els impactes (visuals i sonors) que una persona rep en un sol dia es compten per milions. Fer que una persona sigui capaç de retenir el nostre missatge i no un altre serà qüestió de tècniques i estratègies de comunicació. Una de les branques d’aquesta comunicació és la que es realitza a través d’accions de Relacions Públiques i d’esdeveniments.

Aquest màster t’ensenyarà, a través dels professionals que estan en actiu i que seran els teus professors, a planificar estratègies de comunicació, campanyes de relacions públiques, relacions amb mitjans i tots aquells aspectes necessaris per a una bona organització d’un esdeveniment, així com una bona acció de relacions públiques.

Acreditació acadèmica

Màster en Relacions Públiques i Organització d'Esdeveniments per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 60 crèdits ECTS.