Postgrau en Intervenció en Dol i Pèrdues

Final curs:
17 juny 2017
Horari:

Un mòdul bimensual durant cada any acadèmic, octubre a juny, de 23 hores (total 10 mòduls): dijous, divendres, i dissabte de 9:30h a 13:30h i de 15 a 19h

Lloc:
Institut IPIR. Passeig de Sant Joan 124. 08037 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Un model únic i innovador que inclou un marco conceptual teòric i una teoria de mètodes d’intervenció.
  • El quadre docent amb una amplia experiència clínica en la direcció d’unitats de dol, acompanyament al final de la vida, i amb experiència docent i en investigació.
  • Metodologia d’aprenentatge experiencial amb pràctiques clíniques supervisades.
Presentació

Cada any, a Espanya, un milió i mig de persones, aproximadament, experimenten la pèrdua d’un ser estimat; tot i que la majoria són capaces per sí mateixes d’afrontar el seu sofriment i poden arribar, amb el temps, a completar aquest procés, es calcula que entre un 10% i un 20% acaben amb un dol complicat, és a dir, amb l’aparició de trastorns de conducta, cognitius i afectius. Per tant, necessitaran ajuda especialitzada.

Aquest programa de Postgrau basat en el model en Counseling Integratiu-Relacional neix per donar resposta a la necessitat creixent de formació actualitzada per a professionals que desitgin especialitzar-se en l’àmbit del counseling de dol i així adquirir eines per a la identificació, prevenció i tractament de situacions de dol i pèrdues.

El programa està basat en el cos de coneixement en dol desenvolupat en les últimes dues dècades, té una vocació multidisciplinària i inclou un quadre docent amb professionals amb un llarg recorregut clínic, docent i/o investigador.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Intervenció en Dol i Pèrdues per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.