Postgrau en Dermocosmètica Aplicada a l'Oficina de Farmàcia

15 juny 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Adreçat a farmacèutics que volen millorar professionalment en l'àrea de la dermofarmàcia.
  • Quadre docent format per professionals experts de la farmàcia.
  • Dissenyat i adaptat a les noves directrius de l'EEES.
Presentació

L'oficina de farmàcia compta amb una àmplia varietat de productes de dermocosmètica. El farmacèutic ha de ser l'encarregat d'orientar i oferir consell professional al consumidor o pacient, aportant un valor diferencial en relació a altres canals de distribució.

El consell o recomanació dermofarmacèutica s'ha de basar en una informació documentada dels productes més adequats a les necessitats de les disfuncions cutànies específiques de cada consumidor.

Això comporta la necessitat d'una minuciosa avaluació, per part del farmacèutic, de diferents paràmetres cutanis que permetin establir un diagnòstic dermocosmètic individualitzat com a base per poder recomanar el tractament cosmètic que millor s'adeqüi en cada cas. Així mateix, el farmacèutic haurà de conèixer a la perfecció els aspectes legals i formals relatius al cosmètic (etiquetatge, legislació, simbologia, nomenclatura INCI, ingredients, actius cosmètics i la seva funcionalitat, etc.), així com les eines necessàries per al seguiment de l'evolució del pacient per objectivar i demostrar el grau d'eficàcia dels tractaments cosmètics aconsellats.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Dermocosmètica Aplicada a l'Oficina de Farmàcia per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.