Postgrau en Desenvolupament i Disseny d'Aplicacions per a Android

Final curs:
20 juliol 2017
Horari:

D'octubre a gener: dimarts i dijous de 18:00h a 22:00h. De febrer a juliol: dilluns i dijous de 18:00h a 22:00h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

Sabies que durant l'any 2015 es van descarregar més de 140.000 milions d'aplicacions? Tenim una mitjana de 25 aplicacions instal·lades als smartphones i vam passar més de 40 hores al mes fent-les servir. A tot això cal sumar-li que la demanda de programadors d'aplicacions mòbils s'ha multiplicat per 17 en tan sols 5 anys, passant de 316 vacants el 2010 a més de 6.000 vacants el 2015. El seu creixement respecte a l'any passat ha estat del 39%.

El Postgrau en Desenvolupament i Disseny d'Aplicacions per a Android respon a la necessitat actual de les empreses d'incorporar professionals especialitzats en el desenvolupament d'aplicacions per liderar i executar amb èxit els diferents objectius de les empreses.

A més, el Postgrau et prepara perquè obtinguis els coneixements necessaris per desenvolupar-te professionalment en el sector d'aplicacions mòbils. Per això, es tracta del postgrau més complet en què els alumnes aprofundiran en tot allò relacionat amb la programació d'aplicacions natives Android, així com en la programació d'aplicacions híbrides mitjançant HTML5 i CSS. Tot això sumat al coneixement de totes les capacitats que es poden implementar en una APP (GPS, càmera, sensors) i de les seves connectivitats mitjançant les API i la integració de llibreries. Perquè els alumnes tinguin una visió global també es donaran coneixements de disseny i user experience.

El Postgrau està desenvolupat i impartit per experts amb experiència destacada en el camp de les aplicacions mòbils, des de la programació fins al disseny i negoci, amb un enfocament eminentment pràctic des del punt de vista del dia a dia de qualsevol empresa, fet que permet obrir noves oportunitats laborals que s'adeqüin als perfils més sol·licitats.

Acreditació acadèmica

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Desenvolupament i Disseny d'Aplicacions per a Android per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.