Modalitat On-line

Vídeo de presentació

Sr. José Manuel Alonso,
Psicòleg. Consultor en salut i serveis socials.
Director del Màster.

Veure el vídeo

Tipologia:
Postgrau
Crèdits:

Preu:
2.570 *
Idioma:
Inici curs:
10 novembre 2016
Final curs:
13 setembre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Formació on-line especialitzada en una àrea de progressiva rellevància social.
  • Visió global del fenomen de la violència familiar (infància, parella, gent gran) per a una detecció i avaluació eficaç de cada cas.
  • Possibilitat d'ampliar el Postgrau amb un segon any acadèmic per aconseguir un nivell d'especialització més elevat i la pertinent titulació de Màster.
Presentació

L’increment de casos denunciats o detectats de violència familiar en els últims anys, així com una major cobertura mediàtica d’aquests, contribueixen a una més gran sensibilització social i un interès major per part de l’administració. Tot plegat fa necessària una millor especialització en l’abordatge d’aquesta mena de violència.

Aquest postgrau té per objectiu formar professionals qualificats per a la detecció i intervenció de casos de violència familiar. Aporta les eines i pautes adequades per tractar el tema des d’una visió interdisciplinària. Per a una correcta detecció i actuació han de tenir-se en compte factors de diversos àmbits que intervenen d’una manera o altra en el desenvolupament de la violència familiar i que són clau per a una adequada intervenció: aspectes socials, psicològics, sanitaris, educatius, de seguretat i jurídics.

Si ets treballador social o tens contacte amb casos sospitosos de violència familiar i vols aprofundir en un tema d’actualitat i d’especial gravetat, el Postgrau en Detecció i Intervenció de la Violència Familiar. Un Enfocament Interdisciplinari et brinda l’oportunitat d’adquirir les habilitats de detecció i les pautes d’intervenció en aquests casos.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Detecció i Intervenció en Violència Familiar. Un Enfocament Interdisciplinari per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.

violencia
Aquesta activitat formativa ha rebut el reconeixement de formació d’interès en serveis socials concedit pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.