Postgrau en Didàctica de l'Espanyol com a Llengua Estrangera

Final curs:
28 setembre 2016
Horari:

On-Line. La fase presencial, d'assistència obligatòria, dura una setmana i es realitza del 4 al 6 de juliol de 2016 de 10:00h a 14:00h i de 15:00h a 17:00h

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Programa pioner en la seva disciplina, que ha format professors de l’Instituto Cervantes i d’universitats i centres d’arreu del món
  • Et proporciona eines didàctiques pràctiques i innovadores per tal que treguis partit de la situació privilegiada de l’espanyol a nivell internacional
  • Quadre docent de gran qualitat i experiència, que compta amb els autors de materials d’E/LE de més prestigi a Espanya
Presentació

Donat que la matrícula d'aquest curs està tancada, et recomenem que vegis aquest curs: Expert en Metodologia de l'Español com a Llengua Estrangera.

Avui en dia, l’espanyol és la segona llengua de comunicació internacional i la quarta més parlada al món. La seva expansió internacional, el seu valor com a recurs econòmic i la importància demogràfica dels castellanoparlants són factors clau per a la difusió de l’espanyol en l’actual societat del coneixement. No és estrany, doncs, que l’ensenyament de la llengua i la cultura espanyoles sigui font d’una creixent demanda internacional.

Aquest postgrau té els seus orígens el 1987, quan començaven a consolidar-se les necessitats formatives dels professionals en aquest camp. Únic en aquell moment, el programa era molt innovador pel seu enfocament i els seus continguts. El 1999, fidel al seu esperit innovador, es va convertir en el primer programa en modalitat on-line en aquest camp. Actualment, el programa segueix millorant la seva orientació professionalitzadora i la interactivitat dels materials on-line.

Si estàs interessat en la docència de l’espanyol com a llengua estrangera i tens una titulació universitària, tinguis o no experiència en l’ensenyament de l’espanyol a estrangers, aquest és el teu curs.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Didàctica de l'Espanyol com a Llengua Estrangera per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 32 crèdits ECTS.