Modalitat On-line

10 novembre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Programa que respon a la necessitat d'una formació específica que es requereix als directors de residències geriàtriques degut a la nova normativa reguladora.
  • Orientat a l'actualització en els coneixements dels professionals del sector.
  • Especialització en un sector on la demanda de serveis ha augmentat constantment en els darrers anys.
Presentació

Sens dubte, l’envelliment de la població és un dels fenòmens socials més importants. El seu impacte és tan gran que fa falta un reajustament de les polítiques socials per part de les administracions públiques, així com de l’entesa i la col·laboració entre la iniciativa pública i la privada, en tant que han d’unir esforços per donar resposta a les noves necessitats socials.

Les residències geriàtriques i altres recursos gerontològics formen una xarxa de serveis l’objectiu dels quals és l’atenció de les diverses demandes d’aquest segment de la població. La normativa que afecta les residències geriàtriques i altres recursos es revisa i s’actualitza periòdicament, i els governs autonòmics van consolidant els mecanismes de control de la qualitat dels serveis d’atenció a les persones grans. Les diverses normatives exigeixen la professionalització de la persona que dirigeix el centre –figura de màxima responsabilitat d’aquest–, de manera que requereix coneixements específics que l’acreditin com a professional competent per fer-ho.

El Postgrau en Direcció i Gestió de Centres Residencials i Altres Recursos Gerontològics cobreix aquesta necessitat formativa oferint un programa d’especialització orientat a l’actualització en els coneixements dels professionals del sector.

Si ets un professional de l’atenció a les persones grans, tinguis o no experiència prèvia en la gestió de centres i recursos gerontològics, i t’interessa formar-te en aquest camp, aquest és el teu curs.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Direcció i Gestió de Centres Residencials i Altres Recursos Gerontològics per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.