Postgrau en Direcció en Manteniment i Seguretat Industrial

20 juliol 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • En les videoconferències i els fòrums de l’aula aprendràs amb experts de sectors clau: automobilístic (Nissan), químic i farmacèutic (Alcon- Novartis), infraestructures industrials (CESPA- Ferrovial), agroalimentari, empreses de serveis, etc.
  • Mitjançant activitats professionalitzadores, adquiriràs experiència en els reptes que tenen les empreses en aquesta àrea, millorant l’eficiència d’operacions i processos.
  • Més enllà de les funcions de manteniment, adquiriràs habilitats de direcció, gestió i lideratge per al progrés professional.

Presentació

El manteniment és un element clau per millorar la productivitat, ja que la seva gestió òptima suposa una important millora de l’eficiència en la indústria i en la reducció de costos. Actualment, el manteniment va molt més enllà de la reacció davant els problemes, ja que inclou la seva predicció i prevenció. Alhora, la seguretat industrial és un element essencial entorn de les funcions de manteniment i la seva correcta implementació suposa importants millores en indústries productives. En aquest context, el sector industrial requereix professionals preparats per a la direcció, gestió i lideratge de l’àrea de manteniment que aportin millores en l’eficiència de les operacions i processos.

El Postgrau en Direcció de Manteniment i Seguretat Industrial de la Universitat de Barcelona respon a aquests reptes, partint del punt de vista de les necessitats de les empreses. Està dissenyat i impartit per professionals en actiu i amb trajectòries destacades en sectors en què el manteniment té més importància: automobilístic (Nissan), químic i farmacèutic (Alcon- Novartis), grans infraestructures industrials (CESPA- Ferrovial), a més de professionals amb experiència en el sectors de gran consum, agroalimentari o en empreses de serveis de manteniment, entre d’altres.

Durant el curs et posaràs en el rol de director de manteniment i hauràs de superar reptes complexos vinculats a les diferents funcions d’aquesta àrea, de manera que adquiriràs experiència que podràs explicar en els processos de selecció i et faran destacar com a professional

Acreditació acadèmica

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Direcció en Manteniment i Seguretat Industrial per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.