Postgrau en Protocol i Organització d'Esdeveniments

30 juny 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • L’experiència d’haver format més de 150 professionals en aquest àmbit.
  • Visites opcionals a departaments de protocol i esdeveniments en empreses líders en els seus sectors, com Telefónica i Mahou San Miguel.
  • Òptim time-to-market en educació: en només set mesos estaràs preparat per assumir l’organització d’un esdeveniment.
Presentació

Espanya ocupa una posició privilegiada al sector MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions), sigla en anglès de Trobades, Incentius, Conferencies i Exposicions). En plena era digital, empreses i institucions segueixen apostant per mantenir un contacte directe i proper amb el seu mercat, socis o grups d’interès.

Tanmanteix, el sector ha hagut d’adaptar-se a la nova realitat econòmica redefinint les seves propostes. Les tendències apunten a canvis profunds en el model d’esdeveniments: format petit, exclusivitat i networking, incorporació de noves tecnologies per garantir viralitat, cocreació, etc.
Els professionals del sector hauran de ser capaços d’aportar noves propostes a empreses i institucions per dissenyar esdeveniments únics, amb el mínim cost possible, capaços de dinamitzar mercats i posicionar marques.

El Postgrau en Protocol i Organització d’Esdeveniments et prepara per dissenyar i executar esdeveniments altament efectius i dominar les regles del protocol i l’organització d’actes en l’àmbit empresarial. Aprofundint en cada una de les etapes de preparació d’un esdeveniment, el programa incorpora, a més, continguts amb relació a la gestió de qüestions annexes, però imprescindibles per a la tasca dels professionals del sector, com són la comunicació o el màrqueting amb relació a l’esdeveniment.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Protocol i Organització d'Esdeveniments per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.