Postgrau en Disseny i Edició d'Accions Formatives On-Line

16 juliol 2016

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Postgrau orientat a respondre a les exigències actuals i de futur en formació
  • Et prepara per dissenyar i editar materials digitals partint de la comprensió de les necessitats formatives
  • Aprofundeix en aspectes metodològics de la formació i gestió de processos i en aspectes pràctics de les eines tecnològiques
Presentació

Les noves tecnologies ja formen part del procés d’aprenentatge. Per tant, els professionals de la formació i l'ensenyament han de dominar les tecnologies 2.0. Una formació adient permet respondre a les noves exigències del mercat d’avui i de demà: Com detectar les necessitats formatives? Com elaborar un disseny formatiu i com traduir-lo en el disseny de materials on-line? Com editar i produir les accions formatives digitals?

L’edició de continguts formatius on-line és una tasca multidisciplinària que no té a veure només amb la conceptualització, sinó també amb la implementació de projectes. Aquest postgrau s'orienta a la feina de disseny i producció de continguts formatius digitals, i posa l’èmfasi en com les decisions de disseny tenen implicacions en la planificació de la producció, com allò que es dissenya s'edita, es gestiona i es produeix. El programa aprofundeix en els aspectes metodològics de la formació i en els aspectes metodològics de la gestió de processos, així com en els aspectes pràctics de la utilització de les eines tecnològiques per a la producció.

El Postgrau en Disseny i Edició d’Accions Formatives On-line et prepara per dissenyar i editar materials digitals partint de la comprensió de les necessitats formatives. Tant si ets docent com si et dediques a la gestió/administració de la formació o l'ensenyament, o bé a l’edició i documentació, en aquest postgrau adquiriràs eines de futur.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Disseny i Edició d'Accions Formatives On-Line per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.