Postgrau en Disseny de Projectes Culturals

14 setembre 2018

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

La Universitat de Barcelona ofereix als gestors culturals interessats en desenvolupar projectes de gestió cultural, sobre tot, aquells vinculats amb un àmbit més local, aquest programa de tercer cicle universitari anomenat Postgrau en Disseny de projectes culturals.

A l’actual ecosistema cultural, amb una gran diversitat d’actors i sectors que participen des de diverses perspectives i implicacions en el desenvolupament de projectes, cada dia és més necessari professionals d’alt nivell. Professionals del sector públic i privat que sàpiguen analitzar les característiques territorials i sectorials influents i entendre les lògiques de funcionament pròpies per tal de formular propostes estratègiques a l’alçada de les circumstàncies. Amb aquest curs es pretén:

• Aconseguir una formació de qualitat al servei de la plena incorporació de professionals innovadors i competents al si de les diverses institucions, projectes, equipaments i serveis culturals del nostre país;
  • Fomentar la creació de projectes sostenibles i viables a escala nacional i internacional;
  • Propiciar l’intercanvi d’experiències entre els participants, agents professionals i experts en l’àmbit cultural.
Acreditació acadèmica

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Disseny de Projectes Culturals per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54