Postgrau en Estratègia i Gestió de la Comunicació Interna

Modalitat On-line

Per què és important la Comunicació Interna?

3 Expertes clau del Postgrau ens ho expliquen.

Veure el vídeo

Tipologia:
Postgrau
Crèdits:

Preu:
3.770 *
Idioma:
Inici curs:
08 novembre 2017
Final curs:
26 juliol 2018

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Consell d'experts

Sra. Sònia Oquendo Romero
Gerent de Comunicació Interna a CaixaBank i membre fundadora de l’Associació de Comunicació Interna. Anteriorment, ha treballat per diferents mitjans de comunicació com la Cadena Ser, Radio Nacional o Barcelona Televisió. Llicenciada en Periodisme (UPF) i Màster en Direcció de Comunicació Corporativa (EADA).

Sra. Mònica Segura Navajas

Responsable de Comunicació Interna d’ESTEVE i membre fundadora de la Associació de Comunicació Interna. Ha desenvolupat la seva carrera professional dins de l’àrea de recursos humans, primer, i posteriorment s’ha especialitzat en Comunicació. Amb estudis de Psicologia, Màster en Direcció de Recursos Humans (EADA), Direcció Estratègica de la Marca i la Comunicació (ESADE) i Postgrau en Comunicació Estratègica Digital (UPF).

Sra. Mª Antonia Fontiverio García-Izquierdo

Responsable de Comunicació Interna de SEAT i membre fundadora de la Associació de Comunicació Interna. Ha desenvolupat la seva carrera professional tant en mitjans de comunicació com en l’àmbit de la comunicació empresarial. Llicenciada en Ciències de la Informació (UAB), Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (EAE) i Postgrau en Periodisme Sociolaboral (UAB).

Quadre docent
Sra. Sònia Oquendo Romero
Gerent de Comunicació Interna a CaixaBank i membre fundadora de l’Associació de Comunicació Interna. Anteriorment ha treballat per diferents mitjans de comunicació com la Cadena Ser, Radio Nacional o Barcelona Televisió. Llicenciada en Periodisme (UPF) i Màster en Direcció de Comunicació Corporativa (EADA).

Sra. Mònica Segura Navajas

Sra. Mª Antonia Fontiverio García-Izquierdo

Sra. Laura Yagüez Paredes
Experta en Comunicació Interna i en Marketing de Retail . Ha estat responsable de comunicació interna més de deu anys a Desigual i Inditex. Llicenciada en Ciències de la Informació (UAB) i Postgrau en Direcció de Marketing (ESADE). Actualment cursant el Màster en Internet Business (ISDI) i desenvolupant un projecte digital propi.

Sra. Cristina Salvador Branera
Sòcia-fundadora de l’agència de comunicació aPortada i de CultHunting. Més de vint anys d’experiència en l’àmbit de la comunicació corporativa, cultura corporativa i gestió del canvi, formació en comunicació, responsabilitat social i gestió cultural. Vicepresidenta de l’Associació de Comunicació Interna i membre del consell assessor de la Fundació Factor Humà. Llicenciada en Ciències de la Comunicació (UAB) i Màster en Relacions Internacionals (CIDOB).

Sr. Enric Almuzara Martín
People Development Manager al RACC. Anteriorment més de deu anys com a responsable de comunicació interna, i comunicació internacional i serveis. Llicenciat en Periodisme (UPF) i Sociologia (UB), Màster en Direcció de Màrqueting (EADA) i Emerging Leaders Program (ESADE).

Sra. Noèlia Meijide Fernández
Cap de premsa de BASF. Ha desenvolupat la seva carrera professional tant en mitjans de comunicació com en comunicació corporativa. En aquest àmbit, ha treballat els darrers deu anys en l’entorn multinacional, especialitzant-se en la relació amb els mitjans, com a portaveu, i en la comunicació de crisi i de canvi. Llicenciada en Periodisme (UAB) i Màster en Direcció de Màrqueting i Comunicació (UOC).
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54