Postgrau en Gestió de l'Art Actual

01 desembre 2016

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Formació orientada a superar els reptes de la gestió de l'art actual
  • Dins de l’aula, adquiriràs experiència en polítiques de gestió cultural
  • Experts de primer nivell t’acompanyen en les activitats orientades a la pràctica professional
Presentació

El 2016-17 pots cursar el Postgrau en Anàlisi de l'Art Contemporani. Sol·licita informació en aquest enllaç.

La gestió és un repte important al voltant de l’art actual. Com a professional en aquest àmbit, hauràs de respondre als desafiaments de la gestió d’exposicions, el comissariat i col·leccionisme i la conservació i restauració. Alhora, hauràs de comprendre el funcionament de les galeries i el mercat d’art, i les normes bàsiques que el regulen.

Responent a aquests reptes, el Postgrau en Gestió de l'Art Actual aprofundeix en els elements que incideixen en la gestió de l'art contemporani: el foment de l'art i els artistes a través del mecenatge i el patrocini o, en la gestió pública, a través de les polítiques culturals; l'estudi de les tècniques de presentació i comunicació de l'art; i el coneixement de les formes per a la millor preservació d'un patrimoni divers, múltiple, plural i fràgil.

Aquest Postgrau forma part del Màster en Art Actual: Anàlisi i Gestió, que complementa aquesta formació amb preparació per a l’anàlisi, crítica, mediació i educació en art contemporani, partint de la visió del panorama de l’art actual en un entorn global i la comprensió del paper de l’art i de l’artista.

Acreditació acadèmica

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Gestió de l'Art Actual per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.