Postgrau en Infermeria a l'Atenció Primària (CADI 1)

destacat_matricula_cerrada_listaespera_ca

Modalitat On-line

Tipologia:
Postgrau
Crèdits:

Preu:
1.570 *
Idioma:
Català
Inici curs:
27 octubre 2016
Final curs:
13 octubre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Atorga 3.5 punts per a la carrera professional d’infermera i per a l’accés a la borsa de treball de l’Institut Català de la Salut (ICS).
  • Programa basat en casos clínics reals, amb un enfocament pràctic i molt orientat a la tasca diària del professional infermer en atenció primària.
  • Dissenyat, desenvolupat i tutoritzat per infermers/es de reconegut prestigi en l’àmbit assistencial, i pensat per als professionals d’infermeria de l’atenció primària.
Presentació

L’exercici de la professió infermera requereix una constant actualització dels coneixements per garantir una correcta atenció tècnica i assistencial a les persones.

És el mateix col·lectiu qui reclama una formació constant en la qual destaquin els coneixements pràctics i que estigui basada en situacions reals. Amb l’objectiu de satisfer aquestes necessitats s’ha dissenyat aquest programa de formació on-line dirigit a infermeres i infermers que desitgin actualitzar els seus coneixements, primordialment en temes propis de l’Atenció Primària (AP).

Aquest programa presenta, a partir de casos clínics, les diverses situacions assistencials amb les quals es troben els professionals infermers durant el desenvolupament quotidià de la seva activitat.

El Postgrau en Infermeria a l'Atenció Primària (CADI 1) es presenta en modalitat on-line per respondre a les necessitats formatives dels professionals que, per diferents motius, no poden seguir cursos en modalitat presencial.

Si ets Diplomat/da o Graduat/da en Infermeria i vols actualitzar els teus coneixements teòrics i millorar les teves habilitats pràctiques en l’àmbit assistencial de l'Atenció Primària, aquest és el teu programa.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Infermeria a l'Atenció Primària (CADI 1) per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.