Postgrau en Infermeria a l'Atenció Primària (CADI 2)

destacat_matricula_cerrada_listaespera_ca

Modalitat On-line

Tipologia:
Postgrau
Crèdits:

Preu:
1.570 *
Idioma:
Català
Inici curs:
27 octubre 2016
Final curs:
20 setembre 2017
Horari:

On-line. Examen presencial la primera quinzena de juliol, amb possibilitat de recuperació en la segona quinzena de setembre

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Atorga 3,5 punts per a la carrera professional infermera i per a l’accés a la borsa de treball de l’Institut Català de la Salut (ICS).
  • Programa basat en casos clínics reals, amb un enfocament pràctic i molt orientat a tasca diària del professional infermer en Atenció Primària (AP).
  • Dissenyat, desenvolupat i tutoritzat per infermers/es de reconegut prestigi en l’àmbit assistencial i pensats per als professionals d’infermeria de l’Atenció Primària (AP).
Presentació

Aquest postgrau complementa la formació proporcionada al Postgrau en Infermeria a l'Atenció Primària (CADI 1) i ofereix als infermers/es una actualització dels seus coneixements i habilitats, per tal de garantir unes cures intermeres de qualitat a l'Atenció Primària.

El programa presenta, a partir de casos clínics, les diverses situacions assistencials amb les que es troben el professionals infermers durant el desenvolupament qüotidià de la seva activitat a l'AP.

El Postgrau en Infermeria a l'Atenció Primària (CADI 2) capacita l'alumne per posar en pràctica les cures infermeres en les àrees assistencials de prevenció, comunicació, violència de gènere, demències, processos aguts, gestió de casos, tabaquisme, alimentació-nutrició i salut escolar.

Si ets diplomat/da o graduat/da en Infermeria i ja has cursat amb nosaltres el Cadi 1, pots complementar la teva formació amb aquest postgrau i obtenir el títol de màster, cursant a més un projecte.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Infermeria a l'Atenció Primària (CADI 2) per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.