Postgrau en Marketing Intelligence & Big Data

Final curs:
18 desembre 2016
Horari:

Online i 3 caps de setmana presencials (Divendres de 15:00h a 19:00h i Dissabte de 9:00h a 14:00h i de 15:30h a 19:30h) 27 i 28 de maig / 16 i 17 de setembre / 16 i 17 de desembre

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Superaràs reptes reals: El Banc de Sabadell plantejarà un Business Challenge als participants, basat en les seves estratègies reals de Marketing Intelligence i Big Data.
  • Sessions presencials de bones pràctiques amb experts d’empreses referents en Big Data. La passada convocatòria van participar: Telefónica, Aedemo, Idescat, Incubio, DDB, Banc Sabadell, RACC, RocaSalvatella, Synergic Partners, Konodrac, etc.
  • Preparació per a la utilització de tecnologies de Marketing Intelligence a càrrec d’experts de SAS, líder i referent en Big Data.
Presentació

Una organització customer-centric posa el client al centre de totes les seves decisions per competir eficaçment. En els darrers anys hem vist créixer de forma exponencial la nostra capacitat de generació, emmagatzematge i anàlisi de dades, tant online com offline, de manera que per conèixer bé el client necessites eines innovadores que transformin aquestes dades en informació i posterior coneixement amb l’objectiu de preveure comportaments i pautes de consum i facilitar una valoració precisa de les inversions en termes de ROI.

El Postgrau en Marketing Intelligence & Big Data de la Universitat de Barcelona et prepara per ocupar llocs de rellevància a departaments com ara Màrqueting i Vendes, Customer Intelligence, Business Intelligence, etc. Està dissenyat i impartit per professionals en actiu experts en sectors referents al Business Intelligence i Big Data, bancari, gran consum i assegurador, així com Agències de Màrqueting i Comunicació.

En aquest postgrau adquiriràs una visió integral del procés de captació i explotació de dades, des del disseny i implementació d’un projecte de Big Data fins a la presa de decisions basada en Business Intelligence. Profunditzaràs en tècniques d’anàlisis, models predictius i en la creació d’indicadors i quadres de comandaments àgils i dinàmics. Sota el guiatge de SAS, empresa referent en Software de Marketing Intelligence, obtindràs una visió pràctica d’aquest procés que et permetrà realitzar segmentació de clients, anàlisis descriptius i reportings personalitzats en funció del destinatari de la informació.

sessions presencials

Acreditació acadèmica

Postgrau en Marketing Intelligence i Big Data per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.

Col·laboradors