Postgrau en Màrqueting, Vendes i Gestió de Serveis de l'Oficina de Farmàcia

27 juny 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Aprendràs a aplicar estratègies de màrqueting, per alinear la satisfacció del pacient/client i contribuir als resultats de l'oficina de farmàcia
  • Sabràs definir i gestionar una cartera de serveis complementaris per potenciar la imatge de l'oficina de farmàcia com a espai de salut
  • Posada en pràctica els coneixements per arribar a una adequada planificació, execució i control en l'oficina de farmàcia
Presentació

En els últims anys, les oficines de farmàcia s'han convertit en espais de salut on la relació entre farmacèutic i client és clau per al seu èxit. Els professionals necessiten una formació integral per augmentar la satisfacció dels seus clients i ampliar la seva cartera de productes i serveis professionals.

El Postgrau en Gestió del Client / Pacient a l'Oficina de Farmàcia de l'IL3-UB incideix en aspectes com el màrqueting i la comunicació, les tècniques de venda, l'e-commerce o la publicitat. De la mateixa manera, el programa aporta els coneixements necessaris per a la posada en marxa d'una cartera de serveis professionals que permeti potenciar la imatge de l'oficina de farmàcia com un espai de salut.

Amb aquest enfocament s'aposta per dotar al farmacèutic de prestigi social com a professional de la salut, millorar la qualitat assistencial de les farmàcies i, per tant, la satisfacció del client.

El Postgrau forma part del Màster en Gestió Integral de la Oficina de Farmàcia, que també integra el Postgrau en Direcció i Gestió de Recursos de l'Oficina de Farmàcia.

Acreditació acadèmica

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Gestió del Client / Pacient a l'Oficina de Farmàcia per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.