Postgrau en Model Integrat de Tractament dels Trastorns de la Conducta Alimentària i l'Obesitat

Modalitat Presencial

Tipologia:
Postgrau
Crèdits:

Preu:
2.650 *
Idioma:
Inici curs:
21 octubre 2016
Final curs:
30 juny 2017
Horari:

Divendres de 15:00h a 19:00h. i dissabtes de 9:00h. a 14:00h.

Lloc:
Institut de Trastorns Alimentaris (ITA). C/ Cavallers 37. 08034 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació

Aquest postgrau té per objectiu dotar a l'alumne del coneixement teòric, tècnic i científic exhaustiu necessari per desenvolupar-se amb solvència en el tractament dels TCA.

Per a això, el professorat d'aquest curs combina científics reconeguts en l'estudi d'aquestes patologies amb professionals de dilatada experiència en el tractament. La integració teòrica suposa, juntament amb la seva aplicabilitat en la pràctica clínica, l'eix vertebrador d'aquesta unitat docent.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en el Model Integrat de Tractament dels Trastorns de la Conducta Alimentària i la Obesitat per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.
Col·laboradors